زخم کاری ۳ : انتقام

مالک زنده است!

انتقام در راه است! فصل سوم سریال پربیننده “زخم کاری” با عنوان “انتقام” به زودی از فیلیمو پخش خواهد شد. در این فصل، شاهد بازگشت مالک (با بازی جواد عزتی) خواهیم بود که از مرگ گریخته و به دنبال انتقام از دشمنان خود، به خصوص نصرت (با بازی ساعد سهیلی) است.

اولین تصاویر منتشر شده از فصل سوم، نویدبخش داستانی پرماجرا و پرفراز و نشیب را می‌دهد. در این فصل، شخصیت‌های جدیدی نیز به داستان اضافه خواهند شد که هر کدام نقشی کلیدی در سرنوشت مالک و اطرافیانش ایفا می‌کنند.

“زخم کاری: انتقام” را محمدحسین مهدویان کارگردانی کرده و فیلمنامه آن را نیز به قلم ابراهیم ابراهیمی نوشته است. در این سریال، بازیگران برجسته‌ای مانند جواد عزتی، ساعد سهیلی، رعنا آزادی‌ور، الهیار صفی‌کاظمی، سیاوش طهمورث، جواد نظیفی‌هرمزی، آناهیتا افشار، مهسا مهجوری، حسین پاکدل، هادی کاظمی، مهدی زمین‌پرداز، علی‌اکبر علی‌زادگان، غزل شاکری، سارا نخعی، و اتابک نادری به ایفای نقش می‌پردازند.

انتظار می‌رود “زخم کاری: انتقام” یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های سال ۱۴۰۳ باشد. اگر از طرفداران دو فصل قبلی این سریال هستید، به هیچ وجه تماشای فصل سوم را از دست ندهید!

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای اول فیلم محفوظ است.